Reminder!!, a.s. zaterdag klusdag clubhuis, alle hulp is meer dan welkom!

Reminder, klusdag a.s. zaterdag 4 maart

We hebben jullie hulp nodig!

We hebben natuurlijk met elkaar een prachtig clubhuis neergezet, waar we enorm trots op zijn.

Toch blijven er altijd klusjes ‘liggen’ en/of komen die er in de loop der tijd bij.

Denk hierbij aan onderhoud rondom het veld en clubhuis, kleine reparaties en de groenvoorziening.

Bij dit soort werkzaamheden kunnen we jullie hulp heel goed gebruiken!!

A.s. zaterdag 4 maart organiseren we een klusdag, zodat we heel wat klussen van het lijstje kunnen afstrepen.

Het gaat niet alleen om lichamelijk zwaar werk, maar ook om kleine klusjes in het clubhuis, waarvoor je absoluut niet technisch of handig hoeft te zijn.

We beginnen de dag om 9.00 uur met een kop koffie of thee zodat we goed gemotiveerd aan de slag kunnen ;-)

Wanneer je kunt komen helpen neem dan aub zoveel mogelijk eigen gereedschap mee.

Dus vaders, moeders, opa’s, oma’s vrienden en familieleden die kunnen komen helpen zien we zaterdagochtend graag om 9.00 uur in het clubhuis.

Jullie hulp wordt enorm gewaardeerd, waarvoor alvast hartelijk dank!!