Poiesz jeugd sponsor actie, spaar mee voor MHC!!

We zijn heel blij dat we ook dit jaar weer zijn ingeloot voor de Poiesz Jeugd Sponsor Actie.

Vanaf volgende week maandag 6 februari gaat de actie van start, de actie duurt t/m zondag 2 april.

Onze spaarkoker staat in de Poiesz aan de Verlaet en we zouden het meer dan op prijs stellen wanneer u voor onze club de munten wilt sparen.

De opbrengst komt geheel ten goede aan de jeugd van MHC Lemmer, denk hierbij aan nieuw oefenmateriaal, extra bescherming voor spelers en keepers, funkey materiaal e.d.

We kunnen uw hulp dus heel goed gebruiken!!

U ontvangt sponsormunten op de volgende manieren en alleen de munten van dit jaar zijn geldig;

• 10 munten bij de wekelijkse Super Jeugd Sponsor Aanbieding

•   5 munten bij de wekelijkse 9 speciale Jeugd Sponsor Aanbiedingen

• 15 munten bij de speciale bakkerijaanbieding die de hele week geldig is

Let op; In de week van maandag 20 februari t/m zondag 26 februari staat onze club in de schijnwerpers bij de Poiesz Verlaet en

zaterdag de 25e zullen wij onze bakkerij aanbieding promoten!

•   1 munt bij aankoop van een sponsorproduct dat niet in de aanbieding is (in totaal zijn er ca. 80 sponsorproducten)

•   1 munt bij iedere 10,00 euro aan boodschappen (exclusief statiegeld)

Alvast bedankt voor alle hulp, op 7 april wordt tijdens het speciale jeugd sponsor gala bekend gemaakt wat de opbrengst dit jaar zal zijn, tot die tijd; Spaar mee voor MHC!

Wij hebben al veel lekkere tompoezen achter de kiezen 😉

Ilse Marije Hoekstra27-2-2017 @ 22:24:33