Mix C1 team een feit!

Sinds gistermiddag is het mixed C1 team een feit!

Dank aan alle ouders en kinderen voor hun flexibiliteit zodat we weer 2 volwaardige teams in de competitie kunnen laten spelen.

De jongens en meisjes speelden gistermiddag voor het eerst samen tijdens een unieke clinic bij hockeyclub Bloemendaal.

Deze clinic kwam tot stand doordat Meindert (coach) zijn neefje het zware gevecht heeft moeten aangaan met leukemie. Hidde heeft dit gevecht gelukkig gewonnen en naar omstandigheden gaat het goed met hem. Het was zijn wens dat er een benefiet concert met veiling werd georganiseerd om KIKA en Ronald Mc Donald te ondersteunen.

Tijdens deze veiling heeft Meindert geboden op de clinic gegeven door spelers van Heren 1 en uiteindelijk het hoogste bod uitgebracht.

Voor de spelers van mix C1 een unieke en dankbare kans om een training te beleven op het hoogste niveau.

Het team werd enthousiast ontvangen en na een serie uitdagende oefenvormen, gegeven door Jord Beekmans en Feiko Keilholz werd de clinic afgesloten met een wedstrijdje.

Daarna kon iedereen genieten van een training van het complete Heren 1 team van Bloemendaal. De oooh's en aaah's waren niet van de lucht bij het zien van alle harde en hoge geslagen ballen, het hoge tempo van de training en de snelheid.

Al met al een bijzondere start van een nieuwe competitie ronde, we kijken er met z'n allen naar uit!