Deelname Vriendenloterij

Beste Leden, Ouders van Leden,

MHC Lemmer organiseert samen met de VriendenLoterij een speciale belactie met als doel geld ophalen voor aanschaf keeperskleding en trainingsmaterialen.

U kunt door een van onze vrijwilligers gebeld worden met het aanbod om vriend te worden van MHC Lemmer door mee te spelen in de VriendenLoterij. De helft van de inleg gaat namelijk direct naar onze clubklas!

Eenvoudig en snel verdiend voor MHC Lemmer!

Van ieder verkocht lot gaat de helft van de inleg direct naar ons, iedere maand opnieuw. Gemiddeld worden er met een belactie vijftig loten verkocht, wat op jaarbasis € 4.612,50 oplevert voor MHC Lemmer. Dit geld kunnen we goed gebruiken en daarom vragen we u vriend te worden van MHC Lemmer. Een lot kost € 13,25 (incl. Jackpotbonus à € 0,50) per trekking.
En er zijn 14 trekkingen per jaar waarvan twee zonder Jackpotbonus.

Wat kunt u verwachten?
Donderdagavond 21 April tussen 18.30 en 22.00 uur wordt u gebeld door een vrijwilligers van onze club die u zal vragen of u voor
MHC Lemmer mee wilt spelen met de VriendenLoterij. We proberen het gesprek zo kort mogelijk te houden, zodat we zoveel mogelijk leden kunnen bellen die avond.

Wat kunt u winnen?
Door uw deelname steunt u niet alleen de spelers en de teams van MHC Lemmer. maar ook u wordt er beter van. Bij de VriendenLoterij maakt u elke maand kans op tienduizenden prijzen, zoals reischeques, auto’s en geldprijzen oplopend tot € 100.000,-.

Er zijn nog geen reacties, plaats uw reactie hieronder