Poiesz jeugd sponsor actie 8 februari t/m 3 april

Vandaag begint de jeugd sponsor actie weer bij de Poiesz supermarkt. De actie duurt van 8 februari t/m 2 april 2016

Ook dit jaar is MHCL weer ingeloot om mee te sparen voor sponsorgeld t.b.v. de jeugd van onze hockeyclub.

Dankzij jullie hebben we al een aantal jaar een prachtig bedrag op kunnen halen waarvoor we diverse jeugdmaterialen konden aanschaffen.

Hier zijn we heel erg blij mee en we zullen er alles aan doen om zoveel mogelijk geld op te halen, alleen kan dat ook dit jaar natuurlijk niet zonder jullie hulp!

Stop dus al je 2016 sponsormunten in de koker van MHCL bij de Poiesz supermarkt Verlaet.

Deze munten ontvang je bij elke 10 euro aan boodschappen en bij speciale aanbiedingen.

Volg  MHCL op Facebook en like/deel onze berichtjes.

www.facebook.com/MHCLemmer

Gebruik hiervoor #PoieszJSA

Stem op MHCL via de Facebook pagina van Poiesz.

De 50 verenigingen met de meeste stemmen krijgen 500 extra sponsormunten en onder de stemmers worden elke week 5 Poiesz waardebonnen verloot t.w.v. €100,-

Via Social Media worden verenigingen gevraagd leuke filmpjes, berichtjes en foto’s te plaatsen. De 10 verenigingen die hier de meest originele invulling aan geven winnen 50 kaarten voor het Jeugd Sponsor Gala!

Op zaterdag 5 maart zullen wij onze club extra promoten in de supermarkt. We zien je dan graag langskomen om te profiteren van de bakkerij aanbieding en om de extra munten in onze koker te deponeren.

Alvast bedankt voor al jullie hulp, deze steun waarderen we enorm!