Aanstaande Zondag is het weer HOCKEY ZONDAG!

Na de eerste, zeer gezellige en succesvolle hockeyzondag, is aanstaande zondag alweer de 2e!

Wij hebben gemerkt dat een lekkere hap wonderen doet met geest en lichaam. Lekker sporten en na afloop een biertje, wijntje, frisje drinken met z’n allen, met daarbij zeer verantwoorde voeding is in deze maanden een 'must voor het lichaam', daarom deze zondag:

'BALLENDAG'

Na afloop van deze sportieve activiteiten staan er heerlijke gehaktballen, bitterballen of een lekker kommetje tomatensoep voor je klaar.

Op het grote veld spelen we met iedereen die wil hockeyen vanaf 16 jaar.

Op het kleine veld is er ruimte voor een partijtje met/tussen de jongeren.

Daarnaast is er voor iedereen (dus ook voor niet hockeyers, familie, vrienden) ruimte genoeg om in/of rond het clubhuis te genieten van de sportieve gezelligheid.

KORTOM: JULLIE ZIJN ALLEMAAL VAN HARTE WELKOM !!

Rond 14:00 uur willen we gaan spelen – rond 15:30 uur is het clubhuis opgewarmd.

Opgeven is niet noodzakelijk

Opgeven is nooit een optie!

Berto van Fijn van Draat24-11-2015 @ 19:09:38