Grote Club Actie

Beste Coaches en lotenverkopers,

De lotenverkoop is in volle gang en de eerste lotenboekjes zijn inmiddels in de "Grote-Club-Actie-Inlever-Doos” (die in het clubhuis op de bar staat) ingeleverd. Goed bezig!! We hopen natuurlijk dat jullie heel veel loten verkopen. Dat is zeker goed voor de club, maar ook voor jou. Want hoe meer lotjes je verkoopt, hoe groter de kans op een leuke prijs voor jou of win je samen met je team lekker pannenkoeken eten!

Je hebt nog de hele maand oktober de tijd om zoveel mogelijk lotjes aan je familie, vrienden, ooms, tantes, buren etc. te verkopen. UITERLIJK 1 november moeten alle boekjes zijn ingeleverd. Doe dus nog even die eindsprint en wie weet ga jij er straks wel met een leuke prijs vandoor.

Zet’m op!!