wij zoeken barteam-leden!

Beste Ouders/Verzorgers/

Familieleden en Clubleden,

Inmiddels maken we al enige tijd gebruik van ons fraaie clubhuis met gezellige sfeer.

Een ieder geniet van de luxe van deze ruimte en betere faciliteiten.

Dat maakt, dat de behoefte onder de leden en ouders van leden groeit om nét iets meer te willen dan alleen wedstrijdje kijken op zaterdag.

Er zijn vele enthousiaste mensen die daar ideeën over hebben op dit moment.

Bij gezelligheid past ook een drankje en een hapje..... hier wordt dan ook hard aan gewerkt door het bestuur.

Ook zijn er eisen verbonden aan een alcohol vergunning, om deze te krijgen maar vooral ook om deze te behouden.

En dát is nou juist de reden waarom we een barteam willen gaan formeren.

Wat gaat er veranderen?

Zodra de vergunning geregeld is, is het idee om op Zaterdag vanaf 15.00 uur twee leden van het barteam de bardienst overnemen en mogen zij zwak alcoholhoudende drank ( bier/ wijn) schenken tot één uur na einde van de laatst gespeelde wedstrijd.

Wat verandert er niet?

Ouders van jeugd-leden blijven bardienst draaien volgens rooster als hun kind een thuiswedstrijd speelt tot 15.00 uur. Zij ontvangen hierover bericht via de mail.

Wat vragen wij van een toekomstig barteam-lid?

· Je hebt de leeftijd vanaf 18 jaar

·Je vindt het leuk om ongeveer 3 a 4 keer per hockey-seizoen bardienst te draaien samen met een ander bar teamlid vanaf 15.00 uur tot één uur na de laatst gespeelde wedstrijd.

·Volgt succesvol online de instructieles "alcohol gebruik”

·Gebruikt geen alcohol tijdens je dienst.

·Denkt mee in teamverband over leuke thema's en activiteiten voor de bar.

·Helpt bij afsluiting de bar/clubhuis veegschoon achter te laten.

Heb je belangstelling om ons team te versterken, dan kijken we uit naar jouw aanmelding, dit kan via: [email protected]

Mede namens het bestuur, met sportieve groeten,

Inez Richter