De Grote Clubactie

Beste leden,

Ook dit jaar zal onze club MHC Lemmer weer meedoen aan de Grote Clubactie. Deze actie start aanstaande zaterdag 19 september. Een fantastische actie die onze club een mooie financiĆ«le bijdrage kan opleveren!Want van ieder verkocht lot van € 3,00 gaat maar liefst 80% (€ 2,40) rechtstreeks naar de clubkas. Hoe meer loten er verkocht worden, hoe meer geld de club ontvangt.

Dit jaar willen we de opbrengst besteden aan extra spelers/keepers/oefenmaterialen en leuke jeugdactiviteiten. Heb je zelf een ander goed idee? Laat het ons weten en wie weet.

Voor deze actie hebben we wel jullie hulp nodig. Vandaar dat we een beroep doen op de coaches en hun team.

Hoe gaan we het doen:

We proberen a.s. zaterdag 19 september aan alle coaches (van de B, C, D, E en F- teams) de loten-verkoopboekjes te overhandigen met het verzoek deze onder hun spelers te verdelen. Zo ontvangt iedere speler uiteindelijk een verkoopboekje. In één verkoopboekje kunnen 20 verschillende personen (een of meerdere) loten kopen. Bij het verkoopboekje zit een uitgebreide instructie hoe alles in zijn werk gaat.

Omdat we natuurlijk zo veel mogelijk loten willen verkopen is het slim om aan zoveel mogelijk vrienden en familie te vertellen dat jouw club - MHC Lemmer - mee doet aan de Grote Clubactie.

De lotenverkopers kunnen leuke prijzen verdienen. Deze worden binnenkort op de site kenbaar gemaakt. Bovendien belonen we het best verkopende team nog eens extra met een lekkere pannenkoekenmiddag of -avond.

En verkoop je al je 20 loten? Dan ontvang je via de Grote Clubactie sowieso een gratis entreekaart voor een pretpark* (*zie actievoorwaarden in het verkoopboekje, deelname t/m 13 jaar).

Tips en trucs weten? Kijk op www.kids.clubactie.nl

Vanaf a.s. zaterdag 19 september mag je beginnen met de lotenverkoop.

Probeer de komende 4, 5 weken goed te scoren voor je club!

Alvast ontzettend bedankt voor jullie inzet en heel veel succes!!

Groet,

De Sponsorcommissie:

Janny Elsinga 06-19118007

Peter Jepma 06-83228532

NB: In het clubhuis komt binnenkort een herkenbare Grote-Clubactie-Inlever-Doos te staan waar je de (volle) verkoopboekjes in kunt doen.