Aanmelding voor het lustrumfeest, Belangrijk!

Over 2 weken is het zover: dan vieren we dat MHC Lemmer 15 jaar bestaat en wordt het nieuwe clubhuis officieel geopend, een feestelijke en sportieve dag waar we allemaal naar uit kijken!  Het uitdagende programma kun je terugvinden op onze website.

Jij doet toch ook mee aan de unieke RABO hockey-clinic?  We vinden het wel fijn als we weten wie er mee doen. Meld je daarom snel aan door je naam en leeftijd per e-mail door te geven.  (De clinic is voor de jeugdleden tot en met 17 jaar)

En doe je ook mee aan de supergave vierkamp & spelletjes? Het hele gezin mag meedoen! Stuur daarom zo snel mogelijk de namen en de leeftijden per e-mail door, dan kunnen wij een leuke en sportieve competitie samenstellen.

Meld je vóór 24 augustus aan op het e-mail-adres:

Wij hebben er zin in, tot de 29e en vergeet je niet aan te melden!

De lustrumcommissie