Opbrengst Poiesz sponsor Actie 2015

Na een daverend spektakel in Leeuwarden met optredens van oa Jan Smit en O'G3ENE is gisteravond bekend geworden dat we een spectaculair bedrag hebben gewonnen met de Poiesz sponsor actie!

Een aantal speelsters van ME8-1 hadden de eer om de check met een opbrengst van 1.032,00 euro in ontvangst te nemen.

We zijn ontzettend blij en vooral dankbaar met dit resultaat! Het bedrag zal ten goede komen aan de jeugd van MHCL waarvoor het bedoeld is.

Tegen alle mensen; leden, opa's en oma's, vrienden, Lemsters en mensen die onze club gewoon een warm hart toedragen zeggen wij; Heel hartelijk bedankt voor het inleveren van alle sponsormunten! Een fantastisch resultaat waar we met z'n allen erg trots op zijn.

Zo dat is veel

Petra de Jong11-4-2015 @ 17:27:46