Poeisz jeugd sponsoractie eindsprint!

Hallo allemaal,

Inmiddels loopt de jeugd sponsor actie van de Poiesz supermarkt een maand en hebben we veel, heel veel sponsormunten opgehaald.

Op zaterdag 14 Februari hebben we succesvolle actiedag gehad. Op die dag hebben een aantal jeugdleden de aandacht gevestigd op de jeugd sponsoraanbieding (koeken) waarmee we extra sponsormunten konden krijgen. Na een donatie van die munten ontvingen de gulle gevers een prachtige witte roos als dank. Dit gebaar werd enorm gewaardeerd en het heeft ons veel extra munten opgeleverd.

Met nog een maand te gaan (actie loopt t/m 28 Maart) willen we jullie allemaal vragen de munten te blijven doneren voor MHC Lemmer.

De eerste drie posities liggen erg dicht bij elkaar en wij willen er natuurlijk alles aan doen om de koppositie in te nemen en vooral om die vast te houden tot het eind!

Wat zou het mooi zijn, wanneer we als eerste eindigen tijdens deze actie. Met het sponsorbedrag wat we dan uiteindelijk ontvangen kunnen we enorm veel voor onze jeugdleden betekenen, oa echte doeltjes voor de jongste jeugd!

Blijf de club dus steunen en doneer je sponsormunten aan MHCL

Iedereen heel erg bedankt voor alle donaties, ga zo door!

Onderstaande link geeft de tussenstand weer;