Poiesz jeugd sponsor actie

Beste leden,

Maandag 2 Februari begint de jaarlijkse jeugd sponsor actie weer van supermarkt Poiesz. De actie duurt t/m 28 Maart 2015

Gelukkig is MHC dit jaar weer ingeloot om mee te doen. Hier zijn we erg blij mee, aangezien we op deze manier weer geld kunnen ophalen wat ten goede komt van de jeugdleden van MHC Lemmer. (bv jeugddoeltjes, speelhoek clubhuis, diverse jeugd activiteiten)

In de winkel staat een display met kokers. Hoe meer sponsormunten in de koker van MHC terechtkomen, hoe hoger het sponsor bedrag dat wij uiteindelijk ontvangen.

Deze sponsormunten zullen aan het einde van de Jeugdsponsoractie worden uitbetaald in klinkende munten.

Zaterdag 14 Februari zullen een aantal (jeugd)leden van de club aanwezig zijn in het Poiesz filiaal op de Verlaet om zoveel mogelijk sponsormunten te verzamelen.

Zij zullen dit doen dmv het promoten/aanprijzen/verkopen van een bakkerijproduct. We gaan er vanuit dat dit in het teken zal staan van Valentijnsdag, een onmisbaar product dus, welke zeker niet op uw boodschappenlijstje mag ontbreken.

Like de facebook pagina van Poiesz supermarkten en blijf op de hoogte, zoveel mogelijk likes betekent extra munten voor de club en daarmee zijn voor jullie mooie prijzen te verdienen oa een ipad en waardebonnen.

We hopen allemaal op uw medewerking om van deze actie weer een groot succes te maken.

Let op; alleen jubileum sponsormunten van dit jaar zijn geldig, de oude munten zijn niet inwisselbaar en leveren niets op, sterker nog dat kan ons uitsluiten van deelname!

Wil je reageren op het nieuws ?

Leuk

Janiek Engwerda23-1-2015 @ 19:52:00

Reageer nu!
Wil je reageren op het nieuws ?