Bloembollen actie 2014

Bloembollenactie 2014

Alle beetjes helpen, 635,00 euro willen wij geen beetje noemen, maar een fantastisch mooie opbrengst van de bloembollen actie 2014.

Het geld zal ten bate komen van het nieuwe clubhuis, een clubhuis voor ons allemaal!

Wij zijn erg blij met alle inzet en we hopen dat iedereen die bollen gekocht heeft volgend voorjaar weer kan genieten van prachtige bloemen in alle soorten en kleuren.

Ook dit jaar waren er weer meerdere leden die voor hoge bedragen bollen hebben verkocht, maar Eva Valk haalde het hoogste bedrag op, 149 euro!!

Met dit bedrag heeft zij dit jaar een prachtige stick van The Indian Maharadja gewonnen met haar naam!

Vrijdag heeft de activiteiten commissie de stick overhandigd aan een verbaasde, maar hele blije Eva. Het was een enorme verrassing, maar welverdiend!

Nogmaals, iedereen bedankt voor alle enthousiaste inzet, top!

Activiteiten commissie MHC Lemmer

Goed gedaan Eva!

Eva van Asch16-11-2014 @ 14:42:44

Ze is er heel erg blij mee, hij moest ook mee naar bed!! Ontzettend bedankt!

Ilse Valk-van der Linden16-11-2014 @ 22:35:49