Wedstrijdverslag JC1 zaterdag 6 September 2014

Wedstrijdverslag 6 September 2014

Wij jongens C1 hebben vandaag tegen  GHBS Groningen gespeeld.

We hebben 3-2 verloren, het eerste goal werd gemaakt door Freek Vernhout dankzij een mooie voorzet van Jasper Boon die alle bij bij MHC Lemmer spelen.

Daarna bleef het een lange tijd 1-0 , zelfs nog even na de pauze stond het 1-0. Maar helaas werd na een aantal goede kansen voor GHBS  ook daadwerkelijk een goal gemaakt. En snel daar na volgde de 2-1 voor GHBS. Daarna bleef het nog een lange tijd 2-1. Maar naar een tijdje kwam MHC Lemmer terug. Het werd 2-2 dit goal werd ook gemaakt door Freek Vernhout met een hele mooie voorzet van Jasper Boon. Maar GHBS bleef scherp en had een paar hele mooie kansen, maar de goeie keeper Roel Disseldorp bleef ook scherp en hield ze allemaal. Maar het laatste goal werd in de laatste 5 minuten gemaakt en was zo mooi van GHBS. En jammer genoeg werd het dus 3-2 voor GHBS. Maar het team van Lemmer en GHBS hebben dit als een mooie en voor alle bij moeilijke wedstrijd ervaren.