GEWELDIGE OPBRENGST VAN DE BLOEMBOLLENACTIE

De bloembollenactie heeft alweer enkele weken geleden plaats gevonden. Alle bollen zijn inmiddels geleverd en hopelijk ook in de grond want als we de weerberichten mogen geloven wacht ons koud vriesweer.

De actie waarbij de opbrengst ten goede komt van ons nieuwe clubhuis is een groot succes geworden.
112 jeugdleden hebben met z'n allen voor gezorgd dat er 1851,= voor het clubhuis is opgehaald!
Een waanzinnig hoog bedrag, waar we heel blij en dankbaar voor zijn.

Voor jullie enthousiaste inzet willen we iedereen heel erg bedanken!
Maar zoals beloofd kan er maar één de winnaar zijn, die een prijs krijgt voor best verkopende lid.

Jasper Boon heeft voor 198,50 aan bloembollen verkocht en is daarmee de winnaar geworden van deze prachtige Princess T14 7 Star Lime Junior stick. Een prachtige, persoonlijke stick met zijn naam waar hopelijk veel goals mee worden gescoord!

Nogmaals allemaal bedankt voor jullie inzet en alvast veel plezier van de prachtige bloemenpracht in het verre voorjaar :)

Activiteiten Commissie
André, Laura, Marion, Martine, Miranda, Nicolette & Patricia