Club van 100

De Club van 100 is opgericht door en voor mensen die meer willen doen voor MHC Lemmer. Het doel van de Club van 100 is het financieel ondersteunen van de hockeyclub bij investeringen die niet uit de gewone middelen gefinancierd kunnen worden. Daarnaast voor het vervullen van wensen van en voor de jeugd van MHC Lemmer waarvoor binnen het budget van de vereniging geen ruimte is. Hierbij kun je denken aan bijvoorbeeld nieuwe lockers voor de keeperstassen, gezichtsmaskers voor de uitlopers bij de strafcorner. In 2020 zijn er oude hockeysticks verzameld die we voorzien hebben van een mooie MHC Lemmer sticker en uitreiken aan de basisscholen in Lemmer ter ondersteuning van sport en spel.

De leden van de club van 100 dragen elk jaar 100,- euro bij aan de extra voorzieningen voor club.

Meer weten? Of gelijk meedoen?  Neem dan via onderstaand formulier contact met ons op.

Club van 100 leden

Familie Achterberg